MediaFarm uruchamia AppGarden – autorskie narzędzie do manualnego selekcjonowania aplikacji, stron internetowych i gier wykorzystywanych do emisji kampanii reklamowych klientów. Tworząc AppGarden, przyświecała nam idea zindywidualizowanego podejścia do każdej kampanii, aby maksymalizować precyzję dotarcia do założonych segmentów odbiorców. Rozwiązanie oparte na kontekście treści, przy których kampania ma być realizowana, czerpie z najlepszych tradycyjnych wzorców planowania mediów. Dzięki temu odbiorca styka się z reklamą korzystając z treści, które uznaje za interesujące i wartościowe. W odróżnieniu od modelu programatycznego, obierając taką drogę, zapewniamy, że reklama jest kontekstowo dopasowana do treści wybranej przez internautę. Ponadto, metoda ta pozwala nam zagwarantować stuprocentowe bezpieczeństwo marki według kryteriów określonych przez marketera.
AppGarden jest autorskim narzędziem stworzonym i rozwijanym przez MediaFarm. Miesiące pracy zespołu poświęcone na precyzyjne skategoryzowanie tysięcy aplikacji, gier przeglądarkowych oraz stron internetowych zaowocowały systemem, jakiego nie posiada żaden podmiot digital na polskim rynku. AppGarden jest idealnym rozwiązaniem do segmentacji platform wykorzystywanych w kampaniach skierowanych do niejednorodnych i/lub wrażliwych segmentów demograficznych, takich jak dzieci. System wykazuje swoją wartość, gdy chcemy z kampanią dotrzeć do odbiorców zainteresowanych specyficznymi tematykami, na przykład wybranymi dyscyplinami sportu, dziedzinami sztuki czy hobby. AppGarden najlepiej przekłada język briefu marketingowego na wybór środowiska kontaktu z reklamą.
Powierzchnie reklamowe wyselekcjonowane za pomocą AppGarden mogą następnie być wykorzystywane w kampanii z użyciem wybranych i zaakceptowanych przez klienta danych użytkowników (1st party, 3rd party). Tym sposobem implementujemy w kampanii dwuetapową i dwuwymiarową technikę segmentacji: zarówno kontekstową – dotyczącą powierzchni, jak i opartą na behawioralnych danych adresatów kampanii.