MediaFarm nawiązuje współpracę z Adverty i wprowadza rozwiązania reklamy In-Play™ na polski rynek
Dom Sprzedaży Mediów Interaktywnych MediaFarm nawiązał strategiczne partnerstwo z Adverty AG, wiodącym dostawcą rozwiązań reklamy in-game, właścicielem wielu patentów i twórcą programatycznego formatu In-Play. Głównym celem współpracy jest udostępnienie oferty Adverty z obszaru reklamy w grach na polskim rynku.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu sprzedażowemu MediaFarm, owocem współpracy będzie zapoznanie agencji mediowych oraz marketerów w Polsce ze stworzonym przez Adverty przełomowym rozwiązaniem In-Play™ pozwalającym markom angażować ich grupy docelowe poprzez immersyjne i angażujące kampanie w grach.
„Cieszymy się, że możemy połączyć siły z MediaFarm, aby rozszerzyć naszą globalną obecność o bardzo ważny i duży rynek polski” – powiedział Jonas Söderqvist, CEO Adverty. „Dzięki doświadczeniu i sieci relacji MediaFarm będziemy mogli oferować nasze wysoce angażujące kampanie w grach w Polsce”.
„To wielka satysfakcja współpracować z Adverty i wprowadzać ich innowacyjną ofertę na polski rynek. Nasze pierwsze wspólne realizacje upewniają nas, że to przełom dla marketerów, którzy chcą zaangażować polską publiczność w niezwykle ważnym środowisku gier” — dodaje Tomasz Bruss, Prezes MediaFarm.
Adverty to wiodąca platforma reklamy w grach, dostarczająca spektakularne reklamy In-Play™, które łączą marki i ludzi dzięki rewolucyjnej i wielokrotnie opatentowanej technologii stworzonej dla gier VR/AR oraz mobilnych. Platforma oferuje masowe kampanie wideo i display w modelu programmatic oraz umożliwia twórcom treści monetyzowanie całego spektrum doświadczeń gamingowych, dzięki nieintruzywnym, łatwym do zintegrowania i immersyjnym reklamom. Założona w 2016 roku Adverty z siedzibą w Sztokholmie posiada biura w Londynie, Stambule i Lwowie i dostarcza deweloperom nowe strumienie przychodów z gier, a reklamodawcom umożliwia dotarcie do wyjątkowo zaangażowanych odbiorców.