MediaFarm z wystąpieniem na konferencji Multiscreen Day

Już we środę, 29 marca 2023 r., odbędzie się kolejna edycja MULTISCREEN DAY – tym razem pod kryptonimem „OD ADDRESSABLE TV DO ZAPPINGU SKUTECZNA KOMUNIKACJA MAREK W ŚWIECIE MEDIÓW HYBRYDOWYCH, DIGITALU, SOCIAL MEDIÓW I GAMINGU”.

W programie konferencji znajduje się również prezentacja Tomasza Brussa, CEO MediaFarm oraz wystąpienia reprezentantów Nielsen, BBC Studios, TVN Warner Bros. Discovery, Publicis Media, GroupM Poland, Zymetria, Kinads Media, Inquiry i innych wiodących firm z branży.

Tomasz Bruss opowie o Generacji Alfa, pokoleniu innym niż wszystkie dotąd. Postara się też wykazać, że ich zwyczaje mediowe są i pozostaną inne niż Zetek, Millennialsów, Iksów i Boomerów.

W imieniu Mediafarm i organizatorów: Media Marketing Polska (MMP) serdecznie zapraszamy na Konferencję. Bilety jeszcze są, udział tylko w formule stacjonarnej. Wystąpienie Mediafarm odbędzie się o 14:30.

Link do wydarzenia