Dziesiąta rocznica założenia MediaFarm
Dzisiaj, 30 września 2021 roku przypada dziesiąta rocznica założenia MediaFarm, stuknęła nam dekada.
Za nami ponad tysiąc kampanii reklamowych. Pracowaliśmy dotąd dla ponad setki klientów, wielu z nich jest z nami do tej pory. Reprezentujemy też wydawców setek witryn i aplikacji mobilnych. Sporo z nich zaufało nam na samym początku i tak już zostało.
Z początku MediaFarm zajmował się tylko reklamą wideo, wkrótce potem dołączył display, kampanie mobilne w aplikacjach i mobile web, akcje niestandardowe, email marketing, programmatic i performance. Regularnie wprowadzamy innowacje we wszystkich tych obszarach.
Realizujemy kampanie skierowane do najróżniejszych grup docelowych: dorosłych, nastolatków i do dzieci, ale to w dotarciu do dzieci jesteśmy liderem na polskim rynku. To my najlepiej wiemy, jak dzieciaki konsumują media, korzystają z urządzeń, co lubią robić. Co roku realizujemy przekrojowe badanie Dzieci w Sieci Multiscreen. W październiku podzielimy się z rynkiem wynikami szóstej edycji badania, wpadnij na naszą stronę po szczegóły.
Dekada to sporo czasu, ale dla nas to dopiero początek. Jeśli trafiłeś tutaj, ponieważ już nas poznałeś i współpracujemy, przyjmij od nas szczere podziękowania. To co robimy sprawia nam wielką frajdę właśnie dzięki temu z kim współpracujemy. Jeśli jeszcze się nie znamy – najwyższy czas to zmienić, koniecznie się odezwij!