MediaFarm reprezentuje w Polsce KIDOZ – globalną sieć mobilnej reklamy skierowanej do najmłodszych internautów w bezpiecznych mediach cyfrowych

PARTNER KIDOZ W POLSCE

MediaFarm będzie reprezentować KIDOZ w Polsce jako wyłączny partner. KIDOZ to notowany na giełdzie w Toronto (TSXV:KIDZ) deweloper oprogramowania oraz twórca i operator bezpiecznej sieci reklamy w grach mobilnych. MediaFarm będzie reprezentować KIDOZ jako oficjalny reprezentant w Polsce.

CZY REKLAMA W KIDOZ JEST BEZPIECZNA?

Sieć reklamy KIDOZ działa w zgodzie z GDPR oraz COPPA (Children’s Online Privacy Protection Act). Reklamy emitowane są w bezpiecznym środowisku i każdego miesiąca docierają do ponad 100 milionów dzieci. Wiodący globalni marketerzy, tacy jak MATTEL, LEGO, DISNEY, CRAYOLA i inni korzystają z bezpiecznych produktów reklamowych KIDOZ, by budować świadomość swoich marek wśród dzieci. MediaFarm rozpoczynający współpracę z KIDOZ stworzył silne relacje z marketerami oferującymi produkty dla dzieci na terenie Polski. MediaFarm od lat realizuje skuteczne kampanie skierowane do najmłodszych polskich internautów z wykorzystaniem video oraz display. Dzięki certyfikacji Google oraz zgodności z wymaganiami reklamowymi Apple, rozwiązania KIDOZ są od teraz dostępne za pośrednictwem MediaFarm dla klientów działających w Polsce.

Cieszymy się, że dzięki współpracy z KIDOZ możemy zaoferować markom dziecięcym obecnym w Polsce najbardziej zaawansowane, a przede wszystkim bezpieczne rozwiązania reklamowe” – stwierdza Tomasz Bruss, założyciel i Prezes Zarządu firmy MediaFarm. MediaFarm jest domem sprzedaży mediów interaktywnych, liderem branży reklamy interaktywnej skierowanej do dzieci w Polsce. „Agencje mediowe oraz marketerzy pokładają zaufanie w naszych innowacyjnych, skutecznych i bezpiecznych rozwiązaniach reklamowych, które każdego miesiąca docierają do milionów dzieci w Polsce. Partnerstwo z KIDOZ pozwoli nam wykorzystywać ich najwyższej klasy technologię i dopełni nasze portfolio produktowe. W miarę jak coraz większa część aktywności mediowej polskich dzieci ma miejsce w świecie cyfrowym kosztem analogowego, MediaFarm stara się regularnie dostarczać reklamodawcom nowych narzędzi, które pomagają im dotrzeć z ofertą do niemal wszystkich polskich dzieci” – dodaje Bruss.

Jason Williams, Co-CEO KIDOZ potwierdza: „W chwili, kiedy nasza bezpieczna sieć reklamy dziecięcej dociera już do ponad 100 milionów dzieci na całym świecie, cieszymy się na współpracę z MediaFarm, jako naszym oficjalnym domem sprzedaży na terytorium Polski. MediaFarm zapewni nam dostęp do kampanii najbardziej prestiżowych marek ze świata zabawek, rozrywki i nie tylko. Nasz zasięg, bezpieczeństwo oraz certyfikacje Google i Apple czynią KIDOZ najbardziej popularną siecią reklamową wśród wydawców bezpiecznych aplikacji dla dzieci, a nasz wzrost trwa dzięki jakości treści oraz zaangażowaniu użytkowników”.