Interactive Mobistitial – interaktywny pełnoekranowy mobilny format reklamy Rich Media – nowość w ofercie MediaFarm

Co to jest Interactive Mobistitial?

Interactive Mobistitial to pełnoekranowy format reklamy mobilnej wykorzystujący interaktywne mechanizmy rich media w celu angażowania adresatów w kontakt z reklamą. W odróżnieniu od statycznego interstitial’a Interactive Mobistitial zawsze zawiera w sobie element interaktywny, zazwyczaj w formie mini-gry.

Dlaczego Interactive Mobistitial jest bardziej wartościowym formatem od zwykłego Interstitial’a?

Interactive Mobistitial uzyskuje znacznie wyższe wskaźniki zauważalności i zaangażowania, ponieważ zawiera elementy interaktywne dzięki którym wynagradza użytkownikom ich czas spędzony w kontakcie z reklamą. Z oczywistych względów Interactive Mobistitial najlepiej sprawdza się w kampaniach skierowanych do osób młodych, w tym dzieci. To właśnie najmłodsi polscy internauci najbardziej doceniają reklamy oferujące pierwiastek zabawy i grywalizacji.

W jakich modelach realizowane są kampanie z wykorzystaniem Interactive Mobistitial?

Kampanie Interactive Mobistitial realizowane są w modelu rezerwacyjnym w rozliczeniu za liczbę emisji (CPM). W przypadku kampanii Interactive Mobistitial MediaFarm wykorzystuje powierzchnie w aplikacjach z grami in-app, in-game od renomowanych deweloperów. Wszystkie aplikacje są dobierane ręcznie pod kątem założonej grupy docelowej oraz w zgodzie z celem kampanii. Z uwagi na interaktywny charakter formatu reklamowego MediaFarm rekomenduje realizację kampanii w modelu rewarded, który gwarantuje jeszcze wyższy poziom zaangażowania oraz dłuższy czas kontaktu z reklamą.

Dlaczego Interactive Mobistitial to bezpieczna forma reklamy?

Wybierane w kampaniach Interactive Mobistitial aplikacje z grami dla dzieci są bezpieczne dla użytkowników oraz dla promowanych marek (brand safe). W kampaniach skierowanych do dzieci nie wykorzystujemy danych behawioralnych. Zastosowane procedury są zgodne z COPPA (Children’s Online Privacy Protection Act), czyli amerykańską ustawą o ochronie prywatności dzieci w internecie.